Hej !

Allerede medlem:

Som medlem i FENDT Klub Danmark  kan du logge ind på medlemsportalen og betjene dig selv. Du logger ind ved at vælge login her øverst i højre hjørne. Du skal bruge: Brugernavn, og kodeord.  -Har du glemt kodeordet, så tryk på glemt kodeord, så kan du få et nyt.

Du kan også hente app'en ved navn ForeningLet i App Store eller Google's play butik.  - Når du har hentet app'en, så logger du ind med samme brugernavn og kodeord som på medlemsportalen.

Ikke medlem endnu:

Er du endnu ikke medlem, men ønsker du at blive det, så vælg i stedet fanen "Nyt medlem" og udfyld formularen. Så snart vores kasserer Vera, har gennemgået data, og givet jer et medlemsnr, sender hun jer en mail med info om betalingsmulighederne, og i den mail er der også et medlemskort. Så snart mailen fra kassereren er kommet, kan i logge ind på siden her.

Marianne Engholm

FENDT Klub Danmark